close

منو

محبوب‌ترین مقاصد‌ گردشگری جهان در ۲۰۱۸

محبوب‌ترین مقاصد‌ گردشگری جهان در ۲۰۱۸

محبوب‌ترین مقاصد‌ گردشگری جهان در ۲۰۱۸

همچنان که روز‌های ماه آخر سال جاری میلادی را سپری می‌کنیم وبسایت معتبر گردشگری "تریپ ادوایزر" ۲۵ مقصد گردشگری را به عنوان جذاب‌ترین مقصد‌های جهان در سالی که گذشت انتخاب کرده است که نام آن‌ها را در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید. جذابیت این شهر‌ها تنها به نقاط دیدنی آن‌ها محدود نمی‌شود و شمار زیاد فعالیت‌های متنوعی که برای گردشگران تجارب خوشایندی می‌سازد از ویژگی‌های منحصربفرد این مکان‌های گردشگری است.

میلیون‌ها گردشگر در سال گذشته این مقصد‌های گردشگری را به عنوان هیجان انگیز‌ترین مکان‌هایی که می‌توان برای سفر انتخاب کرد، برگزیده اند. برای نمونه شهری مانند پاریس که مهمترین مقصد گردشگری از سوی کاربران تریپ ادوایزر انتخاب شده است بیش از ۵۵۰۰ یادداشت در مورد کار‌های جالبی که می‌توان در این شهر انجام داد، دریافت کرده است و لندن به دلیل رویداد‌ها متنوعی که روزانه در این شهر در حال برگزاری است و رستوران‌های گوناگون از سوی کاربران ستایش شده است.

لازم به ذکر است که آمار‌های رسمی منتشر شده درسال ۲۰۱۷ همچنان فرانسه را با نزدیک به ۸۴ میلیون مسافر سالیانه مجبوب‌ترین مقصد گردشگری جهان معرفی کرده است و پس از آن امریکا، اسپانیا، چین، ایتالیا، ترکیه، آلمان و بریتانیا دیگر گزینه‌های پرطرفدار گردشگری بودند. اما بانگوک و با اندکی اختلاف لندن با بیش از ۲۰ میلیون گردشگر در سال ۲۰۱۷ شلوغ‌ترین شهر توریستی جهان به شمار می‌رود. شهر‌های پاریس و دوبی نیز سالیانه میزبان ۱۶ میلیون گردشگر بودند. شهر‌های نیویورک، شیکاگو و کارولینای جنوبی نیز از محبوب‌ترین شهر‌های ایالات متحده امریکا به شمار می‌روند.

۱. پاریس، فرانسه

۲. لندن، انگلستان

۳. روم، ایتالیا

۴. بالی، اندونزی

۵. کریت، یونان

۶. بارسلونا، اسپانیا

۷. پراگ، جمهوری چک

۸. مراکش

۹. استانبول، ترکیه

۱۰. نیویورک سیتی، نیویورک

۱۱. پوکت، تایلند

۱۲. هانوی، ویتنام

۱۳. سیم ریپ، کاکبوج

۱۴. جامائیکا

۱۵. پلایا دل کارمن، مکزیک

۱۶. لیسبون، پرتغال

۱۷. دوبی، امارات متحده عربی

۱۸. توکیو، ژاپن

۱۹. کاتماندو، نپال

۲۰. هنگ کنگ، چین

۲۱. هورقدا، مصر

۲۲. دهلی نو، هند

۲۳. کوسکو، پرو

۲۴. ریودژانیرو، برزیل

۲۵. سیدنی، استرالیا

خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید