close

منو

هتل افسوس پرنسس EPHESUS PRINCESS | کوش آداسی

هتل افسوس پرنسس  EPHESUS PRINCESS | کوش آداسی

هتل افسوس پرنسس  EPHESUS PRINCESS | کوش آداسی


هتل افسوس پرنسس کوش آداسی در71 کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین قرار داشته و در ساحلی منطقه اژه واقع گردیده است. بندر کوش آداسی بعلت نزدیکی با جزیره یونانی ساموس ، برای گردشگرانی که به ترکیه مسافرت می کنند در واقع درب دوم مهم دریایی به شمار می رود .

هتل افسوس پرنسس یکی از هتل های مجلل شهر کوشی آداسی است و تا مرکز این شهر 8 کیلومتر فاصله دارد. افسوس پرنسس نزدیک شهر سلجوق وسایت باستانی افسوس قرار گرفته و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی ازمیر 75 کیلومتر است.این هتل  در دامنه کوه، در کنار باغ های سرسبز و مشرف به دریاواقع شده است و به نوبه خود یک تفریحگاه مجلل محسوب می شود. این هتل دارای 352 اتاق است: اتاق های استاندارد، ویلایی، سوپریور، سوئیت های معمولی و اتاق های خانوادگی با یک یا دو اتاق خواب در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

هتل افسوس پرنسس دارای امکانات گوناگونی است که می توان به این موارد اشاره کرد: آسانسور شیشه ای پانوراما در ساختمان مرکزی، استخر روباز بزرگ با تراس آفتاب، تخت خواب های مخصوص حمام آفتاب، استخرهای سرپوشیده، بوفه های عرضه مواد خوراکی ارائه می دهد.این هتل دارای شش رستوران می باشد که در آنها غذاهای بین المللی، ایتالیایی، ترکی، دریایی به میهمانان وگردشگران تور کوش اداسی ارائه می دهد.

این هتل همچنین به 9 کافه، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، کافی نت، امکانات پرداختن به انواع ورزش ها از قبیل تنیس، والیبال ساحلی، حمام ترکی،سونا، ماساژ، مرکز بدنسازی، بیلیارد، سرگرمی های شبانه و موسیقی زنده مجهز است.

از دیگر امکانات هتل میتوان به اتاق جلسه و اتاق کنفرانس به همراه 1200 صندلی اشاره کرد. 

امکانات هتل: 

رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , فروشگاه , بار , تهویه هوا , رستوران

امکانات تفریحی و سرگرمی: 

استخر روباز , استخر سرپوشیده , میز تنیس , پینگ پنگ , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , جت اسکی , حمام ترکی , اسکواَش

خدمات و سرویس هتل: 

فکس/فتوکپی , خشکشویی , دکتر , سرویس معلولین , اسانسور

خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید