close

منو

آکوا فانتزی Aqua Fantasy | یکی بزرگترین پارک های آبی اروپا در کوش آداسی ترکیه

آکوا فانتزی Aqua Fantasy | یکی بزرگترین پارک های آبی اروپا در کوش آداسی ترکیه

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی


Hotel_Aqua_Fantasy_Kusadasi_7

در منطقه ساحلی افسوس کوش آداسی بنام پاموکاک هتل , پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی ( Aqua Fantasy ) واقع شده است که هتل ۵۵ ستاره لوکس و مدرن پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی با امکانات بسیار زیاد و فوق العاده تفریحی و توانایی در پذیرایی از بیش از ۵۰۰۰ بازدید کننده در روز آماده پذیرایی از گردشگران کوش آداسی می باشد . معروفیعت هتل آکوا فانتزی کوش آداسی به دلیل پارک آبی منحصر بفردی است که در ان وجود داشته و این پارک آبی توسط یک شرکت آمریکایی ساخته شده است و نمونه آنرا می توان در تکزاس آمریکا نیز مشاهده کرد .

Hotel_Aqua_Fantasy_Kusadasi_2

Hotel_Aqua_Fantasy_Kusadasi_3

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی ۸۰ کلیومتر با فرودگاه آدنان مندرس در ازمیر فاصله دارد.

Hotel_Aqua_Fantasy_Kusadasi_5

Hotel_Aqua_Fantasy_Kusadasi_8

با اقامت در هتل بی نظیر آکوا فانتزی کوش آداسی به نکات مثبتی چون سرویس دهی با کیفیت ، برخورد خوب کارکنان ، امکانات رفاهی هتل ، تمیزی و بزرگی اتاق ها و کیفیت غذا ,تنوع و خلاقیت در ارائه غذا ها مخصوصا صبحانه که با ترکیبی از صبحانه های سنتی ترکیه می باشد پی می برید .

Hotel_Aqua_Fantasy_Kusadasi_1

Hotel_Aqua_Fantasy_Kusadasi_9

همچنین هتل آکوا فانتزی کوش آداسی دارای ۷ رستوران بین المللی, اینترنت بیسیم, استخر سرپوشیده (فصلی), استخر روباز با سرگرمی پارک ابی بزرگ اختصاصی با امکانات متنوع, باشگاه بدنسازی و زمین تنیس و میز تنیس , دوچرخه سواری , ماهیگیری , بیلیارد و گلف و ورزشهای آبی , دارت , پینگ پنگ و … ماساژ , سونا , جکوزی , SPA , حمام ترکی, نگهدای اطفال و سرگرمی ها و بازی های متنوع ویژه بچه ها می باشد .

Hotel_Aqua_Fantasy_Kusadasi_11

برنامه ها،‌تئاتر و موسیقی زنده سرگرمی نشاط آوری برای شبهای شما در هتل آکوا فانتزی کوش آداسی خواهد بود .

خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید