close

منو

هتل آداکوله کوش آداسی | ADAKULE HOTEL

هتل آداکوله کوش آداسی | ADAKULE HOTEL

هتل آداکوله | ADAKULE HOTEL 

کوش آداسی 

طلاعات تکمیلی

  • نام هتل: هتل آداکوله کوش آداسی Adakule Hotel Kusadasi
  • درجه هتل: star4_top
  • موقعیت هتل: در منطقه بیراکلی دره در 3 کیلومتری کوش آداسی قرار دارد
  • تعداد و نوع اتاق: اتاق 2 تخته, استاندارد, اتاق خانواده, اتاق مخصوص معلولین
  • امکانات هتل: رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, استخر روباز, محل نگهداری کودکان, صرافی, پارکینگ, لاندری, میز بیلیارد, سرویس ویژه معلولین
  • امکانات اتاقها: تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, یخچال
  • وضعیت اینترنت: وای فای رایگان
  • MAP_ADAKULE_HOTEL

هتل آداکوله ADAKULE HOTEL کوش آداسی، هتلی منحصر به فرد است در نزدیکی بنای تاریخی افسوس کوش آداسی و زیارتگاه (خانه) مریم مقدس. هتل آداکوله ADAKULE HOTEL کوش آداسی، در حدود پنج دقیقه از مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد و یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین هتل های شهر کوش آداسی به شمار می رود. این هتل دارای یک خلیج کوچک خصوصی احاطه شده توسط دامنه کوه های سرسبز و ساحل اختصاصی با منظره ای وصف ناپذیر از دریای اژه است که می تواند برای مسافران تور کوش آداسی، خاطره ای تکرار نشدنی را پدید آورد. خدمات در هتل آداکوله adakule hotel کوش آداسی به صورت All Inclusive  (صبحانه، نهار، شام، عصرانه رایگان و نوشیدنی های هتل تا ساعت 12 شب رایگان) می باشد. فعالیت ها، امکانات ورزشی، اماکن تفریحی و خدماتی که هتل آداکوله ADAKULE HOTEL کوش آداسی ارائه می دهد، یک تعطیلات کامل و لذتبخش را برای خانواده ها و همه ی مسافران تور کوش آداسی فراهم می آورد. آژانس رامیارگشت به عنوان برگزارکننده تور کوش آداسی به صورت فول چارتر، این هتل را به مسافران خود پیشنهاد می نماید.

09_1

14

هتل آداکوله ADAKULE HOTEL آداسی با فضای دلربایی که دارد، یک تعطیلات آرام و شاد را به مهمانان تور کوش آداسی ارائه می دهد. این هتل با کارکنانی مسئولیت پذیر و کادری حرفه ای، منظره زیبای دریا و باغ اختصاصی اش از شناخته شده ترین هتل های کوش آداسی است. تمامی اتاقها دارای سیستم الکترونیکی قفل درب، فرش و موکت، مینی بارملی و بین المللی، تلویزیون، ماهواره، پخش موسیقی، تلفن مستقیم، سشوار، WC، یک حمام با وان، سیستم مرکزی تهویه هوا و اینترنت امن بی سیم می باشند. هتل آداکوله ADAKULE HOTEL کوش آداسی دارای 329 اتاق و 750 ظرفیت تخت، و متشکل از 1 رویال سوئیت، 1 سوئیت ماه عسل، 87 طبیعت اتاق نمایش استاندارد، 93 اتاق استاندارد رو به دریا ، 58 اتاق خانواده، 8 سوئیت، 3 اتاق غیر فعال، و 65 اتاق واقع در سایت می باشد.

15

07

اندازه سوئیت در اتاق های ویژه 42 متر مربع می باشد که در آنها مجموعه مبل و تخت تکی وجود دارد.

اتاق بزرگ آنها 35 متر مربع است و برای راحتی شما و خانواده عزیزتان تزیین شده است. آنها با یک تخت فرانسوی و یک تخت تک نفره طراحی شده اند. حداکثر ظرفیت 3 بزرگسالان و یا 3 + 1 است.

اتاق استاندارد بدون بالکن به اندازه 25-30 متر مربع واقع در ساختمان اصلی می باشد که با خطوط مدرن و مینیمالیستی طراحی شده است. حداکثر ظرفیت 2 بزرگسالان و یا 2 + 1 است.

_______________adakule_________11_

مشاهده سایت اصلی هتل آداکوله ADAKULE کوش آداسی 

خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید