close

منو

هتل کفالوکا بدروم | KEFALUKA HOTEL

هتل کفالوکا بدروم | KEFALUKA HOTEL

هتل کفالوکا | KEFALUKA HOTEL

بدروم

Kefaluka Resort

  • نام هتل: هتل کفالوکا ریزورت بدروم
  • درجه هتل: درجه هتل
  • موقعیت هتل: در فاصله 25 کیلومتری مرکز شهر بدروم واقع و در ساحل دریا احداث شده است
  • فاصله تا فرودگاه: 60 کیلومتر
  • آدرس هتل: Baris Manco Cad. No: 41 Akyarlar, Turgutreis, Turgutreis, Turkey
  • تعداد و نوع اتاق: اتاق 2 تخته, سوئیت, استاندارد, اتاق خانواده, اتاق مخصوص معلولین
  • امکانات هتل: رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, یوگا, حمام ترکی, آرایشگاه, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, پزشک, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, اسکواش, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, پرستار کودک, بوفه صبحانه
  • امکانات اتاقها: تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, بالکن, یخچال
  • وضعیت اینترنت: وای فای رایگان

KEFALUKA_MAP

هتل کفالوکا ریزورت بدروم Kefaluka Resort Ultra All Inclusive جز هتل های ۵ ستاره بدروم است.

در این هتل خدمات درجه یک در سطح برترین استاندارد های جهانی دریافت خواهید کرد. این هتل بسیار لوکس و زیبا در زمینی به مساحت ۵۰٫۰۰۰ متر مربع، مشرف به ساحل آکیالار در کنار شهر تورگوتریس (Turgetreis) در منطقه بدروم واقع در جنوب غرب ترکیه قرار دارد. این هتل تا فرودگاه بین المللی میلاس بدروم ۶۰ کیلومتر، تا مرکز شهر بدروم ۲۵ کیلومتر و تا شهر تورگوتریس ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. این هتل با بهره گیری از پلاژ شنی اختصاصی ۴۴۰ متری و اسکله ۱۰۰۰ متری‌اش به همراه به روزترین امکانات در کنار فضای داخلی و خارجی هتل اقامتی به یادماندنی و در سطح کلاس جهانی را به میهمانانش عرضه می کند.

این هتل در مجموع ۳۷۰ اتاق دارد که تقریبا ۹۰% اتاق ها چشم انداز زیبایی به دریا دارند. کلیه اتاق ها مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاو صندوق، کاناپه، مبل و فرش، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای، تلفن مستقیم، یخچال، مینی بار، سرویس حمام اختصاصی با وان و سشوار هستند. در طراحی اتاق ها از رنگ های روشن و پنجره های بزرگ و نورگیر استفاده شده که آرامش شما را در این هتل دو چندان می کند.

ساحل این هتل یکی از تمیزترین سواحل هتل های بدروم است و پارک آبی آن هتل هم در کنار سایر تفریحات گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. به علاوه این هتل دارای گزینه های بسیار زیادب برای سرگرمی و تفریح تمام اعضای خانواده است. می توانید به ورزش هایی مثل تنیس، ژیمناستیک، بسکتبال، والیبال ساحلی، تیراندازی با کمان، اسکواش و … بپردازید. اگر هم از علاقه مندان ورزش های آبی هستید، پس موج سواری، قایق‌رانی، اسکی روی آب، ماهیگیری و سایر تفریحات آبی را از دست ندهید.

از دیگر امکانات هتل می‌توان کتابخانه، سینما، کافی‌نت، پارکینگ اختصاصی، استخرهای متعدد، اسپا، مرکز سلامتی و تناسب اندام، خدمات ماساژ، خدمات زیبایی، جکوزی و … را نام برد.

اگر به صورت خانوادگی به بدروم سفر می کنید، این هتل تمامی نیازهای شما را به صورت یک جا به بهترین شکل پاسخ می دهد. پرستار کودک از کودکان شما نگهداری می کنند. مینی کلاپ برای کودکان سنین ۴ تا ۱۲ سال و کلاب نوجوانان بین ۱۳ الی ۱۶ سال به همراه استخر کودکان خیال شما را از بابت خوش گذراندن فرزاندانتان راحت می کند.

خدمات هتل به صورت UALL است و می توانید به راحتی و با لذت تمام از غذاها و نوشیدنی ها مختلف هتل نوش جان کنید. رستوران های مدرن هتل کفالوکا ریزورت به همراه غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی که از مواد اولیه تازه و مقوی تهیه شده از شما پذیرایی خواهند کرد. در بار هتل هم انواع و اقسام نوشیدنی ها منتظر شما هستند.

مشاهده سایت اصلی هتل کفالوکا KEFALUKA HOTEL 

خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید