close

منو

پوکت، بهشت آسیا

پوکت، بهشت آسیا
پوکت بی‌شک قطعه‌ای از بهشت است و در زیبایی همتا ندارد. پوکت هم مثل بالی از جزایر گرمسیری جهان است که هرسال در ماه‌های آبان تا بهمن پذیرای گردشگران زیادی است. این ماه‌ها در بین مردم بومی به فصل خنک شهرت دارند و بهترین آب‌وهوا جهت سفر به پوکت در همین فصل است. در این فصل هوا معتدل و شب‌ها کمی خنک است اما چون بارش بسیار ناچیز است بهترین زمان برای تفریحات آبی چون شنا به‌حساب می‌آید. دو ساحل معروف پاتونگ و کارون با ایجاد امکانات مناسب جهت تفریحات آبی و شنا، و برنامه‌های شبانه‌ای چون آتش‌بازی و اجرای نمایش و رقص فیل‌ها از شلوغ‌ترین سواحل عمومی پوکت به شمار می‌روند.

تپه های سبز پوکت، سواحل گسترده و آب های نیلگون، بهشتی را خلق می کنند که کمتر شهری در آسیاست که بتواند با آن رقابت کند. اسکان در پوکت مقرون‌به‌صرفه است، اگر هدفتان را درست انتخاب کنید. اگر جیبتان پر است، به «سورین» و «بنگ تائو» سر بزنید، ولی اگر نگران هزینه ها هستید، «کامالا» یا «لاگونا» را به شما پیشنهاد می کنیم.


استان پوکت به شکل جزیره‌ای است و بزرگ‌ترین جزیره‌ی تایلند محسوب می‌شود. هرچند دومین استان کوچک این کشور است. شهر پوکت در جنوب شرقی جزیره‌ی پوکت است. این شهر 862 کیلومتر از بانکوک فاصله دارد. این شهر با «لاس‌وگاس» آمریکا و «جرج‌تاون» مالزی خواهرخوانده است.

خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید