close

منو

هتل پانوراما هیل | PANORAMA HILL

هتل پانوراما هیل |  PANORAMA HILL

هتل پانوراماهیل PANORAMA HILL کوش آداسی در فاصله ده دقیقه ای از ساحل قرار دارد. از ویژگی های این هتل می توان به

وای فای رایگان، یک رستوران و یک تراس آفتابگیر اشاره کرد. هتل پانوراماهیل PANORAMA HILL کوش آداسی خدمات ALL-INCLUSIVE که شامل صبحانه، نهار، شام و نوشیدنی رایگان می شود را به مسافران خود ارائه می دهد. این هتل 4 ستاره در فاصله 11.3 کیلومتری روستای تاریخی Selçuk قرار دارد. همچنین میهمانان می توانند از بار کنار جاده و پارکینگ رایگان بهره مند شوند.

تمامی اتاق های هتل پانوراما هیل PANORAMA HILL کوش آداسی دارای سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون صفحه تخت می باشند. در برخی از اتاق های رو به دریا مکانی دلنشین برای استراحت و لذت بردن از منظره زیبای دریای اژه تعبیه شده است. در هر اتاق یک حمام اختصاصی به همراه دوش نیز وجود دارد که برای راحتی مسافرین، لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز در آن قرار گرفته است.

همچنین یک پیشخوان و یک فروشگاه 24 ساعته برای راحتی مسافرین در هتل وجود دارد تا نیازهای میهمانان را در هر ساعت از شبانه روز برآورده سازد. از ویژگی های هتل پانوراماهیل، اجاره ماشین برای گشت و گذار در شهر است. نزدیکترین فرودگاه به هتل، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که فقط 48.3 کیلومتر فاصله دارد.

هتل پانوراما هیل، هتلی مناسب برای زوج های جوان است؛ چراکه امکانات هتل به تناسب با قیمت آن، رضایت زوج های جوان را به دنبال داشته است و موجب گردیده بیشترین امتیاز در سایت های معتبر را از این گروه مسافرین دریافت کند و امتیاز قابل توجه 8.1 را اخذ نماید.

جهت رزرو هتل پانوراماهیل PANORAMA HILL کوش آداسی، می توانید با کارشناسان رامیارگشت تماس گرفته و در یک تور به یادماندنی به شهر زیبای کوش آداسی، اقامت در این هتل را با بهترین قیمت رزرو نمایید.

خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید