close

منو

هتل بلماره BELMARE HOTEL کوش آداسی

هتل بلماره BELMARE HOTEL کوش آداسی

هتل بلماره کوش آداسی BELMARE HOTEL KUSADASI یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در شهر کوش آداسی ترکیه می باشد که در فاصله 5.3 کیلومتری قلعه تاریخی کوش آداسی واقع شده است. این هتل از سال 2014 پذیرای مسافرانی است که شهر کوش آداسی ترکیه را مقصد گردشگری خود انتخاب نموده اند. هتل بلماره، ترکیبی از معماری سنتی ترکی-یونانی و خدمات مدرن هتلداری است.


 اتاق ها

هتل بلماره BELMARE HOTEL KUSADASI  دارای 91 اتاق برای اقامت مسافران می باشد که دارای سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانت داخل اتاق، اینترنت وای فای، تلویزیون و یک مینی بار برای راحتی مسافرین کوش آداسی می باشد. همچنین این هتل،مسافران خود را به تماشای خاطره انگیز نمای زیبای ساحل غربی دریای اژه مهمان می کند. 

غذاها

مسافران هتل بلماره BELMARE HOTEL KUSADASI می توانند از رستوران محلی داخل هتل، غذاهای با طعم محلی و بومی کوش آداسی را سفارش دهند. همچنین دو رستوران بزرگ دیگر در مساحتی در حدود 600 متر پذیرای میهمانان با غذاهای بین المللی و دریایی می باشد تارضایت تمام ذائقه ها را در پی داشته باشد.

خدمات

خدمات در این هتل به صورت ALL  (صبحانه + نهار + شام + نوشیدنی  رایگان) ارائه می شود. همچنین مسافران می توانند با پرداخت شارژ اضافه از پارکینگ و آسانسور ساحلی استفاده کنند.

تفریحات و امکانات

امکانات تفریحی این هتل عبارتند از تراس آفتاب، استخر سرپوشیده و استخر شنا در فضای باز و همچنین مسافران با پرداخت شارژ می توانند از امکاناتی مانند ورزشگاه و استراحت درمانی استفاده کنند. همچنین درمان های مختلفی مانند ماساژ و حمام ترکی در محل ارائه می شود.

اینترنت

در تمام اتاق های هتل بلماره BELMARE HOTEL KUSADASI  اینترنت وای فای رایگان در درسترس است.

خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید