close

منو

مراکز خرید آنتالیا را بشناسیم

مراکز خرید آنتالیا را بشناسیم

مراکز خرید آنتالیا

خرید در آنتالیا تجربه‌ای جالب و به یاد‌ماندنی‌ست. کلی چیز رنگارنگ محلی در این شهر پیدا می‌کنید: گلیم، منسوجات، ظروف سفالی، کنده‌کاری‌های چوبی، سرقلیان‌های تزئینی، فرش، سجاده، طلا و ظروف مسی، کالاهای چرمی و بالاخره مرباهای محلی و ژله هایی که از انواع میوه‌ها و سبزیجات درست می شوند. در آنتالیا طلا و نقره و کالاهای چرمی را با قیمتی بسیار ارزان‌تر از جاهای دیگر می‌فروشند. دکه های کنار خیابانی و بازار‌ها معمولاً تا نیمه شب برای فروش کالاهایشان باز هستند. برند‌های بین‌المللی را هم در آنتالیا پیدا می‌کنید؛ مرکز خرید میگروس، خیابان کنیالتی و خیابان آتاتورک بهترین جاها برای خرید پوشاک مارک‌‌دار اروپایی هستند.


۱  - میگروس

میگروس

میگروس یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای سوئیسی است که در آنتالیا هم شعبه دارد و یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه است. حدود ۱۰۰ فروشگاه در سه طبقه همه چیز می‌فروشند؛ از برندهای بین‌المللی پوشاک تا محصولات کامپیوتری، عطر و ادکلن و کالاهای سوپرمارکتی. میگروس سینمای چند بعدی، هایپرمارکت، رستوران و یک پارکنیگ بزرگ هم دارد.


۲  - دیپو

دیپو

دیپو یک جورهایی بهشت عاشقان خرید است؛ بزرگترین فروشگاه آتلت در منطقه مدیترانه که حدود ۹۰ برند داخلی و بین‌المللی را در تمام روزهای سال با تخفیف‌های خیلی خوب می‌فروشد. این مرکز خرید رو به روی فرودگاه قرار دارد و به جز فروشگاه‌های مختلفش، ۱۵ کافه و رستوران، ۵ سالن سینما، پیست اسکی روی یخ، زمین بازی بچه‌ها و کلی فضای دوست‌داشتنی برای نشستن و استراحت دارد.


۳- تانساس

تانساس

یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای ترکیه است که چندین شعبه هم در آنتالیا دارد. طبقه اولش انواع غذاهای محلی و بین‌المللی می‌فروشند. غرفه گوشت و ماهی، میوه و سبزیجات تازه و حتی نانوایی هم دارند. طبقه دومش هم می‌توانید لوازم منزل، پوشاک، کیف و کفش، لوازم برقی و لوازم آرایشی از برند‌های داخلی و جهانی بخرید. این مرکز خرید، پله برقی‌های بزرگ و عریضی برای حمل و نقل دارد و ماشین‌های مخصوص خرید هم در اختیار خانواده‌هایی که بچه دارند، می‌گذارد.


۴ - تراسیتی

تراسیتی

بزرگترین فروشگاه آنتالیا که در سال ۲۰۱۱ در منطقه مدرن لارا ساخته شده و همه برند‌های جهانی آشنا را در ۴ طبقه آن پیدا می‌کنید. تراسیتی با آن معماری چشمگیر مدرنش علاوه بر کلی فروشگاه و بوتیک، سالن سینما، زمین بازی بچه‌ها و کافه و رستوران هم دارد. قیمت‌ها هم نسبتاً مناسبند.


۵- اوزدیلک

اوزدیلک

یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید آنتالیا که همیشه پر از مشتری است و اغلب محلی‌ها اینجا را برای خرید انتخاب می کنند برندهایی مثل رودی،کولینز ،لیوایز، مانگو و کلی اسم آشنای دیگر را اینجا پیدا می‌کنید. اوزدلیک علاوه بر کلی مغازه و کافه و رستوران، سالن ویژه کودکان و استار پارک (پارک کودکان) هم دارد. اوزدلیک برای گشت زدن، خرید، خوردن، تفریح و بازی بچه‌ها انتخاب خیلی خوبی‌ست.

خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید