close

منو

مدارک لازم برای سفر به صربستان

مدارک لازم برای سفر به صربستان

 سفر به صربستان

صربستان یکی از کشورهای کمتر شناخته‌شده و در عین حال زیبای اروپا است. مقامات این کشور به تازگی اعلام کردند که سفر به صربستان برای ایرانیان بدون ویزا امکان‌پذیر می‌باشد. به همین دلیل نیز این کشور می‌تواند تبدیل به مقصد جدید سفرهای خارجی ایرانیان شود. در ادامه مدارک لازم برای سفر به صربستان را می‌توانید مشاهده نمایید.

صربستان - رامیارگشت

قبل از لغو ویزای صربستان برای اتباع ایرانی، سفر به این کشور سختی‌ها و مشکلات خود را داشته و مدارک مورد نیاز برای دست کمی از مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن نداشت. به همین دلیل احتمال رد شدن درخواست متقاضی اخذ ویزای صربستان کاملا وجود داشت. اگر چند ماه پیش و قبل از اجرای قانون عدم نیاز روادید برای ایرانیان، قصد سفر به صربستان را داشتید، بایستی مدارکی از جمله تمکن مالی با حدود ۴۰ میلیون تومان موجودی، بلیط رفت و برگشت قطعی هواپیما، واچر هتل در کل زمان مدت اقامت، دعوتنامه و… را به همراه داشته و به دنبال اخذ ویزای این کشور بودید.

صربستان - رامیارگشت

اما با برداشته شدن ویزای صربستان، دیگر نیازی به این مدارک نیست و تنها با یک پاسپورت، با اعتبار حداقل شش ماه، به راحتی می‌توانید وارد یکی از شهرهای صربستان شده و حداکثر ۳۰ روز در این کشور اقامت داشته باشید. به همین دلیل موقعیت بسیار مناسبی برای علاقمندان به سفر بوجود آمده و صربستان که تقریبا مقصدی ناشناخته برای ایرانیان است، می‌تواند تبدیل به مقصدی جدید برای هم‌وطنان شود.

اما توجه داشته باشید چنان چه قصد اقامت بیش از ۳۰ روز در این کشور را داشته باشید، برای مثال به قصد کار و یا زندگی به این کشور سفر کنید، همچنان بایستی برای اخذ ویزای صربستان در سفارت این کشور در تهران اقدام کنید. همچنین اشاره به این نکته نیز لازم است که افرادی که تا کنون سفر خارجی نداشته‌اند، و در واقع پاسپورتشان مهر ورود و خروج ندارد، صربستان را به عنوان اولین کشور خارجی برای سفر انتخاب نکنند. چرا که با توجه به برخی محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌هایی که وجود دارد، احتمال دیپورت شدن این افراد وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان رامیارگشت تماس بگیرید.

صربستان - رامیارگشت

برخی از افراد اینگونه تصور می‌کردند که سفر به صربستان نیازمند ویزای شینگن است، اما توجه کنید که برخلاف این تصور، صربستان جزء کشورهای عضو شینگن نبوده و با این قانون جدید حتی نیازی به ویزا نیز نمی‌باشد. البته همراه داشتن بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل جزء ملزومات سفر به این کشور است.

خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید