close

منو

مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی
مراکز خرید قدیمی دبی


راه رفتن در کوچه های قدیمی دبی و استشمام عطر ادویه جات اشتها آور و رنگارنگ، بازار طلای خیره کننده و وسوسه انگیز، لباس ها و پارچه های سنتی که هر کدام یادآور خاطره ای دل انگیز است که تنها با سفر به قلب دبی و بازارهای سنتی مانند بازار قدیمی طلا، میدان جمال بازار مرشد و خیابان مصلی میسر می شود که دیدن آنها خالی از لطف نمی باشد.

  • مراکز خرید برتر دبی
  • دبی مال (بزرگترین فروشگاه طلا و جواهر در دبی)
  • امارات مال
  • برجمان سنتر
  • سیتی سنتر
  • جمیرا پلاز
  • ابن بطوطه(یکی از بزرگترین مراکز خرید خاور میانه که بر اساس معماری 6 کشور جهان ساخته شده است)
  • وافی مال
  • فستیوال سنتر
  • دراگون مال
  • الغدیر سنتر

بازارها در دبی شباهت چندانی با بازارهای ایران از نظر شکل و فرم ندارند. در واقع بعضی از بازارها از چندین خیابان متصل به هم و کوچه های منشعب شده از آن ها که مملو از فروشگاه های مختلف هستند تشکیل شده اند. بازارهای دبی در دو سوی خور قرار دارند که البته بیشتر آنها در بخش دیره قرار دارند.

 شما برای تردد بین بازارها در دو سوی خور می توانید از ابره (قایق های چوبی مسافربری) که در کنار خور پهلو گرفته اند، استفاده نمایید. در حال حاضر بر خلاف زمان های قدیم، همه گونه کالایی در این بازارها معامله می شود. تنوع کالاها، قیمت های مناسب و ارزان، برخورد صمیمی اکثر فروشندگان و معماری زیبای برخی از این بازارها از جمله جاذبه های بازارهای دبی برای مسافران می باشد.

در بسیاری از این بازارها شما با تعداد زیادی از فروشندگان و یا صاحبان ایرانی فروشگاه ها مواجه خواهید شد، که سالیان درازی است در دبی مشغول به کسب و کار هستند.

فروشگاه های این بازارها هر روز از ساعت 7 صبح تا 12 و بعد از ظهر ها از ساعت 5 تا 7 باز می باشند. ولی در روزهای جمعه تنها بعد از ظهر ها فعال هستند. البته برخی از این فروشگاه ها صبح ها یک یا دو ساعت دیرتر شروع به کار می کنند و در عوض شبها تا ساعت 8 یا 9 شب باز می باشند. بعد از ظهر پنجشنبه ها و جمعه ها، بیشترین ازدحام مردم را در این بازارها مشاهده خواهید کرد. ذکر این نکته لازم است که در هنگام خرید از این بازارها، چانه زدن را فراموش نکنید.


 مراکز خرید جدید دبی

دبی به خاطر داشتن مراکز خرید مدرن فراوان که تقریباً هر مارک خاصی را که می توان در آن یافت به مرکز خرید خاورمیانه مبدل شده است. این شهر خانه بسیاری از مراکز خرید پیشرفته، با اسامی معروف ترین طراحان دنیا می باشد. خرید کردن در مجتمعی که تمامی موارد مورد نیاز در آن طبقه بندی گردیده اند به همراه سرگرمی های متعددی که در این مراکز همه ساله به اجرا در می آیند بسیار لذت بخش می باشد در ادامه لیست کاملی از مراکز جدید خرید دبی چون دبی مال، مرکاتو، سیتی سنتر، الغریر  و... را مشاهده خواهید نمود.


 مرکز خرید فستیوال واترفرانت‌ سنتر ‌(WATERFRONT CENTRE)



فستیوال خرید دبی

این فستیوال که برای نخستین بار در سال 1996 برپا شد و اکنون بعنوان یکی از اصلی ترین رویدادهای دبی از آن یاد می شود.

برنامه های گسترده و دیدنی زیادی برای این فستیوال تدارک دیده می شود. از جمله این برنامه ها می توان به کنسرت های موسیقی، رقص، فستیوال فیلم، کارناوال های خیابانی، شو های لباس (Fashion)، برنامه های ویژه کودکان، مسابقات جهانی اسب سواری، نور افشانی و بسیاری دیگر از برنامه های فرهنگی و تفریحی اشاره کرد. در طول این فستیوال، شهر و مراکز خرید آن به زیبایی تزیین می شود. هر شب در کنار خور دبی، برنامه های خاصی برای بینندگان تدارک دیده می شود. در طی برگزاری این فستیوال جوایز نقدی و غیر نقدی بسیاری به قید قرعه به شرکت کنندگان و خریداران اهدا می گردد. فروشگاه ها و برند های مختلف تخفیفات  ویژه ای را برای خریداران در نظر می گیرند. از آنجا که اکثر هتل های دبی در طول این فستیوال اتاق خالی ندارند، مسافران می بایست از قبل اتاق های خود را رزرو نمایند. این فستیوال هر ساله از دسامبر تا فوریه بمدت یک ماه برگزار می شود.

‌‌‌فستیوال واتر‌فرانت سنتر‌ یک مرکز خرده فروشی مجلل، مجموعه بی‌نظیری از رستورانها و کافه‌ها و یک تجربه تفریحی باشکوه را در داخل یک شاهکار معماری گرد هم می‌آورد. فستیوال واتر‌فرانت سنتر ترکیبی برجسته از مد بین‌المللی و منطقه‌ای و انواع خرده فروشان سطح بالا را همراه با جذابیت بازار قدیمی ترید‌ روتز‌ و بزرگترین غذاخوری سرباز در خاورمیانه عرضه می‌کند. فستیوال واتر‌فرانت سنتر‌ یک تجربه سطح بالای کامل برای سلیقه بین‌المللی میهمان ارائه می‌دهد.فستیوال با چشم‌اندازهای خود مشرف بر تفرجگاه ساحلی فستیوال و دبی کریک‌، اینترکنتیننتال‌ فستیوال سیتی‌ دبی، فستیوال سیتی‌ کرون‌ پلازا‌ دبی‌ و ایونت‌ سنتر را به فستیوال سنتر‌ مرتبط می‌سازد و تا فستیوال سنتر‌ هتل چهار فصل دبی امتداد خواهد یافت.

دو منطقه متمایز فستیوال سنتر، یعنی فستیوال واتر‌فرانت سنتر‌‌ و فستیوال پاور‌ سنتر‌ در دست تکمیل که بر یک آب نمای زیبا مشرف هستند، شامل بیش از 600 فروشگاه از جمله 25 فروشگاه مهم، بیش از 100 رستوران، کافه و اغذیه‌ فروشی، یک مجتمع سینمایی 12 پرده‌ای، یک مرکز بولینگ و یک مرکز تفریحی وسیع و پارکینگ با ظرفیت 13.000 اتومبیل خواهند بود.

شماره نام فروشگاه جزئیات طبقه
1 Books Plus کتاب وچیزهای نو طبقه دوم
2 Diesel Kids لباس _بچه گانه طبقه اول
3 DKNY لباس طبقه همکف
4 Esprit لباس طبقه اول
5 Geeky Games اسباب بازی طبقه دوم
6 Gulf Greetings کتاب وچیزهای نو طبقه دوم
7 Jacadi لباس _بچه گانه طبقه اول
8 La Senza Girl لباس _بچه گانه طبقه همکف
9 Marks & Spencer لباس طبقه همکف و اول
10 Mayoral لباس _بچه گانه طبقه همکف
11 Monsoon لباس _زنانه طبقه همکف
12 News Center
کتاب وچیزهای نو طبقه دوم
13 Okaïdi/Obaïbi لباس _بچه گانه طبقه همکف
14 Orchestra لباس _بچه گانه طبقه اول
15 Pablosky لباس _بچه گانه طبقه همکف
16 Paul & Joe لباس طبقه همکف
17 Pumpkin Patch لباس _بچه گانه طبقه همکف
18 Souris Mini لباس _بچه گانه طبقه اول
19 Tape à L'oeil لباس _بچه گانه طبقه همکف
20 Tartine Et Chocolat لباس _بچه گانه طبقه اول


خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید