close

منو

هتل بلو ویستا هیل | BLUE VISTA HILL

هتل بلو ویستا هیل | BLUE VISTA HILL

هتل بلو ویستا هیل کوش آداسی| BLUE VISTA HILL

هتلی 5 ستاره واقع در 6 کیلومتری شهر کوش آداسی و در کنار هتل فانتازیا می باشد.

VISTA_HILL_MAP__________________


هتل ویستا هیل BLUE VISTA HILL با دارا بودن 315 اتاق در فاصله 80 کیلومتری فرودگاه ازمیرواقع شده است. همچنین این هتل در فاصله ای تقریبا نزدیک از خانه حضرت مریم (15 کیلومتر) می باشد. در صورت اقامت در هتل ویستا هیل دسترسی آسان و سریع با دلموش به مرکز شهر با صرف هزینه ای اندک میسر است.

Vista_Hill_Hotel_13



از جمله امکانات ورزشی و تفریحی هتل ویستا هیل BLUE VISTA HILL می توان به حمام ترکی، سالن های مخصوص ماساژ و درمان های زیبایی و سالن ورزشی مجهز با کادر آموزشی مجرب ، ورزشهای آبی، تنیس، بلییارد، بسکتبال، فوتبال ساحلی و … اشاره کرد.

دو رستوران خوب هتل ویستا هیل یکی در محیط داخلی و دیگری در فضای بازی هتل انواع غذاهای خوشمزه شامل غذاهای ترکی و بین المللی را به صورت بوفه در وعده های غذایی مختلف برای مسافران و گردشگران تور ترکیه و تور کوش آداسی آماده می کنند. در هتل ویستا هیل ۵ کافه در لابی، استخر، ساحل، مرکز تفریحی، تراس روی سقف در تمام طول روز انواع نوشیدنی های شاد و خنک را برای شما اماده می کند.

Vista_Hill_Hotel_1


اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید با انتخاب هتل ویستا هیل BLUE VISTA HILL در طول اقامت در ترکیه از خدمات آن بهره مند شوید.


برای رزرو هتل Vista Hill کوش آداسی کلیک کنید.


مشاهده سایت اصلی هتل بلو ویستا هیل BLUE VISTA HILL

خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید