close

منو

هتل سربیجا گارنی | SRBIJA GARNI صربستان

هتل سربیجا گارنی | SRBIJA GARNI صربستان

هتل Srbija Garni هتلی چهار ستاره در مرکز شهر بلگراد پایتخت صربستان و در نزدیکی رود بزرگ دانوب است.  طراحی آن به صورت مدرن بوده  و در فوریه 2012 افتتاح شده است.طراحی اتاق های داخلی یادآور سبک ایتالیایی است و عطر و طعم و رنگ های متنوع می توانند برای مسافرینی که برای کسب و کار تجاری و یا بازدیدکنندگانی که برای تفریح ​​به بلگراد می آیند، مناسب باشند.

هتل سربیجا گارنی در مرکز شهر واقع شده است؛ در نقطه ای که بخش قدیمی شهر  با بخش جدید شهر ملاقات می کند. اقامت در هتل سربیجا گارنی شما را قادر می سازد تا از مناظر تاریخی مانند خیابان Knez Mihailova، پارک Kalemegdan، Skadarlija و یا مراکز خرید مدرن و تجاری فقط با طی مسیری کوتاه دیدن کنید.


همچنین فقط چند دقیقه پیاده روی می توانید خود را در کناره دو رودخانه بزرگ زیبا تماشا کنید یا از تئاتر، موزه ها، نهادهای دولتی، باشگاه ها، رستوران ها و کافه ها بازدید کنید. هتل سربیجا گارنی بلگراد-صربستان فاصله کمی با ایستگاه های فرودگاه، اتوبوس و ایستگاه های قطار، مراکز کنفرانس و نمایشگاه بلگراد دارد که این مکان را جذاب تر می کند.

SRBIJA___MAP

این هتل دارای 39 اتاق لوکس، اتاق لوکس و سوئیت است. تمام اتاق ها مطابق با استانداردهای بین المللی مدرن مجهز شده و دارای اینترنت بی سیم، تلویزیون ال سی دی، تهویه هوا، مینی بار، صندوق امانات بوده و همچنین  بر اساس درخواست می توان از امکانات اضافی استفاده کرد. داخل هتل، BG caffeteria تا ساعت 12 شب باز است که محل مناسبی برای استراحت در طول روز و همچنین شب نشینی و تماشای خیابان های بلگراد است. این هتل همچنین دارای اتاق کنفرانس است که برای افراد کسب و کار و برای انواع آموزش ها و سمینارها ضروری است. وسایل نقلیه مهمانان هتل در گاراژ زیرزمینی، که از طریق دوربین تصویری محافظت می شوند، ایمن هستند.

رامیارگشت این هتل جذاب، منحصر به فرد و کاربردی را با خدماتی بی نظیر و بهترین قیمت ها، برای ایجاد تجربه ای بزرگ و نو به شما پیشنهاد می کند. 

مشاهده قیمت هتل سربیجا گارنی بلگراد-صربستان 


صربستان را بشناسیم


لغو ویزای صربستان برای ایرانیان
مدارک لازم برای سفر به صربستان
اطلاعات کلی درباره صربستان
اماکن گردشگری و دیدنی های صربستان (قسمت اول)
اماکن گردشگری و دیدنی های صربستان (قسمت دوم)


خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید