close

منو

هتل سِینت تن | SAINT TEN صربستان - بلگراد

هتل سِینت تن | SAINT TEN صربستان - بلگراد

توضیحات هتل

هتل سِینت تِن SAINT TEN صربستان (بلگراد) هتل لوکسی است که برای مسافران شیک پسند طراحی شده و خدمات متنوعی به مهمانان خود ارائه می دهد. این هتل دارای 54 اتاق است که در کمال ظرافت و راحتی طراحی گردیده است. اتاق های هتل سِینت تِن SAINT TEN صربستان، سرشار از حس آرامش و صمیمیت، ترکیبی کامل از طراحی سنتی  و مدرن، شامل کف چوبی، مبلمان دست ساز و منحصر به فرد با حمام ساخته شده از سنگ طبیعی و دوش بارانی است. همچنین در اتاق ها لوازم آرایشی فرانسوی به عنوان یک بخش اضافی برای راحتی مسافرین، سیستم تلویزیون هوشمند و سیسنک کنترل دما و آب و هوای اختصاصی تعبیه شده است. طراحی این هتل به صورتی است که در طول روز از نور طبیعی استفاده می کند.

SAINT_TEN_MAP

رستوران ناهارخوری SANCTUS موجود در هتل سِینت تِن SAINT TEN صربستان (بلگراد)  رستورانی دارای منو متنوع از غذاهای محلی و کلاسیک و بین المللی است که تمامی ذائقه ها را راضی و خشنو می سازد . همچنین می توانید در تریای هتل از طعم دلپذیر نوشیدنی محلی و پنیر را انتخاب کنید.

لابی هتل یک مکان مناسب با امکانات کامل برای جلسات کسب و کار و یا برای صرفه جویی در زمان است. همچنین می توانید در اتاق کنفرانس جلسات مهم و تجاری خود را در کمال آرامش و با جزئیات کامل برگزار کنید.

هتل سِینت تِن SAINT TEN صربستان (بلگراد) مرکز در منطقه مرکزی و منحصر به فرد Vracar واقع شده و با فاصله ای چند دقیقه ای  از معبد سنتا سوا، مکانی قابل دسترس از هر نقطه شهر است.

مشاهده قیمت هتل سینت تن SAINT TEN بلگراد-صربستان 


صربستان را بشناسیم


لغو ویزای صربستان برای ایرانیان
مدارک لازم برای سفر به صربستان
اطلاعات کلی درباره صربستان
اماکن گردشگری و دیدنی های صربستان (قسمت اول)
اماکن گردشگری و دیدنی های صربستان (قسمت دوم)



خبرنامه

در صورتی که کد تصویری خوانا نبود کلیک کنید